close
Vážení uživatelé,
16. 8. 2020 budou služby Blog.cz a Galerie.cz ukončeny.
Děkujeme vám za společně strávené roky!
Zjistit více
 

Pro dobrotu na žebrotu

20. července 2011 v 14:53 | Awia |  Rubbish
MIlý pane Kalousku,
.
ráda bych Vám sdělila pár slov o Vaší skvělé politice. Nejsem sice žádný ekonom ani politolog, státověda je mi v podstatě cizí a o tom, jak to zde v republice funguje mám jen základní povědomí, přesto je tu jedna věc, která bije do očí a mě osobně velmi znepokoujuje. Víte, co? Mně je to jedno. Klidně si zaveďte 19% DPH (ano, dnes se sice schválilo "dvojí" DPH, ale když se na to tak podíváte, ve výsledku to vyjde nastejno, jako kdyby bylo jen jedno...) . Klidně zrušte MHD pro děti, studenty a pro důchodce. Klidně si zdražte elektriku a plyn. Zpoplatněte i ty vysoké školy! A zaveďte třeba nové daně. Třeba za to, že chodíme po chodníku a jezdíme auty po veřejných silnicích. Taky bychom mohli platit za to, že vydýcháváme drahocenný vzduch. Ano! Proč bychom vlastně nemohli platit za to, že vůbec jsme?! To je přece skvělý nápad, na kterém se dá vydělat! Ale řekněte mi jedno...
.
KDE NA TO MÁM KURVA BRÁT PENÍZE?
.
Kde na to mají brát ostatní peníze? Když jim vezmete odměny, platy nezvednete a necháte je platit za každé hovno, za které se dá. A kdyby jen jedno ... ale ať za to občas platí i dvakrát, vždyť oni na to mají ... ano, ty 3/4 občanů naší republiky, které berou podprůměrný plat, si to doopravdy mohou dovolit. Zajímalo by mne, jestli víte, jak se dá dnes vyžít s minimální mzdou? Já Vám to řeknu: Nedá. A teď mi poradťe, jakožto studentovi, který při denním studiu pracovat prostě nemůže, jak mám tohle všechno platit, když potřebuji někde bydlet, něco jíst, nějak se oblékat, nějak se dopravit do školy a ještě vlastně už téměř mám platit za to, že do té školy chodím, když moji rodiče, kteří by mi rádi přispěli, na tohle prostě nemají ani dohromady (a já si s prominutím dovolím říci, že nejsem debil, který by to v té palici neměl a dostal se na vysokou školu jen omylem). Říkáte, že si mám vzít půjčku? Speciální pro studenty, že ano? A kdy ji mám jako splácet mi neporadíte? Až dokončím studia? Aha... Takže všechno, co si poté vydělám, půjde na splácení dluhu. A vlastní bydlení mám platit z čeho? Nebo mám zůstat viset na krku rodičům? Či jak si to vlastně představujete?
.
To si vážně myslíte, že tu všichni chtějí žít na dluh? Ale to Vás samozřejmě zajímat nemusí, Vy na to totiž narozdíl od drtivé většiny občanů máte... A vlastně na mnohem víc! Ničíte nás. A mám-li být spravedlivá, tak nejen Vy! Ale vaše skvělá opatření v naší měnové politice pocítí ve svých peněženkách vlastně i ten, kdo o to vůbec nestojí. Ale vždyť ... koho zajímá názor nějaké devatenáctileté žáby? Jenže Vy se bát nemusíte. Vy už tady nebudete, až se ten bordel bude snažit někdo uklízet. Tak nač se zajímat?
.
Děkuji, že nás noříte do stále větších sraček. A dovolím si říci, že jestli to tak půjde dál, tak za pár na tom budeme tak špatně, že se lidi i za těch komunistů měli líp!
d.
Se srdečným pozdravem
A.

.
PS: Je mi jedno, že si to nikdy nepřečte. Stejně by se tak nestalo, i kdybych mu to poslala. Jen už mě nebaví držet jazyk za zuby a sledovat, co se děje kolem. Už nechci držet hubu a krok. Chci změnu vlády, další pražskou defenestraci, kldině státní převrat ... mně je to jedno! Jen ať se už ksakru něco stane. Za chvíli dopadneme jako Řecko, ale opačně. Oni narazili, protože lidé dostávali víc, než měli. My narzíme, protože si lidé nebudou moc nic dovolit. Příjemné vyhlídky, že? A ne, důchody nebudou. Ty se pro jistotu zruší úplně a z práce pak půjdeme hrobníkovi rovnou na lopatu.
 

7 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Achren | Web | 20. července 2011 v 15:09 | Reagovat

Výstižný článek! Nechápu, co si ti politici myslí. Pořád něco zdražují, navyšují věk, v kterém se půjde do důchodu  a tak dále. Hlavně, že oni se mají jak prasata v žitě!

2 Lucka | Web | 20. července 2011 v 15:15 | Reagovat

Ach, jak pravdivé! :-(

3 julie | Web | 20. července 2011 v 15:15 | Reagovat

au. ta poslední věta to celý úplně zkurvila. i kdyby šla tahle demokracie do sebevětších sraček nikdy nebude horší než totalitní režim, co přikazuje lidem, co si mají myslet, co můžou říkat a čemu můžou věři, a pokud se nepodřídí zničí je. děsivý, děsivý, děsivý, nevážit si svobody. radši budu žít ve svobodný zemi, kde budu makat jak debil, jen abych měla co žrát, než ve státě, kterej se o tebe sice postará, ale když s ním nesouhlasíš, nechá tě zavřít... tak.

4 Awia | Web | 20. července 2011 v 15:22 | Reagovat

[3]: Julie: Máš pravdu, já to nepopírám a souhlasím s tím, co jsi napsala. Ale já tu větu nemyslela úplně doslovně. Jsem proti totalitním režimům... Ale tady to už pomalu není ani ta demokracie.

5 Gabriella | Web | 20. července 2011 v 15:25 | Reagovat

Bohužel to tak bylo, je a bude. Vláda sere naprosto všechno.  Počínaje cpaním prachy nemakajícím cikánům, přes  hrabaní si do svých kapes, až po.. No vlastně konec to nemá :-!
Jediný pro komunisty je fakt, že skoro všichni měli práci...

6 julie | Web | 20. července 2011 v 15:26 | Reagovat

fér. souhlas, tohle má k demokracii taky daleko. ale aspoň se ještě něvěší... jinak, jsem v přesně stejný situaci jak ty, a taky jsem zvědavá jak to budu zvládat. no, ale snad to pude.

7 Terez | Web | 20. července 2011 v 15:39 | Reagovat

Pravdivé...Přála bych vládě bay si zkusili alespoň měsíc žít jako normální , průměrný občan ČR a chtěla bych je vidět...!

8 Storyteller | Web | 20. července 2011 v 16:20 | Reagovat

Bojím se, že jediný způsob, kterým se něco změní je demostrace(fenestrace)...

9 Polgara | Web | 20. července 2011 v 16:41 | Reagovat

Kdyby jim záleželo na lidech, tak se neděje, to co teď nastalo. To věčné zdražování a odebírání všech výhod je už na zabití a dokud budeme jen sedět a nic nedělat, nic se nezmění.

10 S. | Web | 20. července 2011 v 18:03 | Reagovat

Perfektní článek.

11 wendy | 20. července 2011 v 18:18 | Reagovat

To je opravdu dobře napsáno.Politici mne serou od deseti let(doba kdy jsem zjistila kolik dlužím zasraný Český republice)vždyt
to tady jde všechno do prdele a my taky.Nechci platit za to za co nikdo jinde neplatí.A ty podělaný politiky nezajímá nic protestů a stížností si nevšímaj ,jen berou peníze,který nám všem ukradnou.Vždyt i ty  rozhovory jsou tak blbý že i pes by to vymysel líp!

12 MÍŠA | 20. července 2011 v 18:30 | Reagovat

země ovocem a bohatstvím oplívající.....
a pak přišli politici a je to všechno v hajzlu.tak nějak bych to řekla.

13 Šňupálek | Web | 20. července 2011 v 19:57 | Reagovat

Ale jo, to je přesně vono. Tenhle naštvanej článek, myslim že spousta lidí pociťuje podobnej odpor. Prostě ještě chvilku a pohár přeteče... Ty mladý lidi do toho půjdou co nevidět.

14 Monica Otmili | Web | 21. července 2011 v 11:10 | Reagovat

Výstižné. Já píšu dopis pro Kalouska už od září minulého roku, ale ještě jsem to nezveřejnila, protože je toho fakt moc a asi to bude na dva díly a rozhodně to není celé. Myslím si, že pan Kalousek je jeden z nejnenormálnějších politiků u nás.

15 Stella | Web | 22. července 2011 v 15:32 | Reagovat

Perfektně napsáno, shrnuje do puntíku i můj názor na věc, stejně jako zmíněných 3/4 občanů republiky. Nevím, dke na to všechno mám ještě v budoucnu vůbec brát, protože máme přece pomalu záporný přirozený přírůstek, čímž pádem musíme víc a víc makat na ty starší a smaozřejmě máme pak tím zápornější PP, čím víc na ně máme makat (na dluhy, které už tu jsou) a to se pak rodí! To se pak dobře živí děti! Počítám s 80% pravděpodobností, že zůstanu bezdětná a budu se mít jakž takž, než si sama sobě naložit víc, než zvládnu a dítěti taky nedat aspoň to, co mi stihli dát mí rodiče. Emigrujme na Tuvalu! Radši se nechat zatopit, než potopit.

16 Ilma* | E-mail | Web | 26. července 2011 v 12:23 | Reagovat

Přesto, že komunismus ráda nemám na něm NĚCO málo dobrého bylo.
Snad jen škoda, že někdo z nich nebrouzdá po blogách a na tento a jiné články podobného typu nenarazí. Stejně by si z toho nic nedělali. Pro ně je přednostní to, jak se mají oni. Víte.. zkusila bych jim dát alespoň na půlroku klasický-vlastně podprůměrný- dělnický plat, kolem 10 000KČ. S tím, ež by nesměly sáhnout na své úspory. Možná by jim pak došlo, ja ktěžké to je. Oni by to toiž "nepřežili".

17 evi | Web | 27. července 2011 v 11:26 | Reagovat

Kde jsou všichni ti středoškoláci, kteří ve volbách na zkoušku volili TOP 09? A všichni ti mladí, kteří se radovali, jak nás "kníže" zachrání? (jinými slovy doufám, že nejsou mezi těmi, co teď nadávají, protože pokud ano, chtělo by si to zapamatovat do příštích voleb). No nic, já jen, jak mě před rokem fascinovala ta naivita prvovoličů, z nichž většina se tvářila tak hrdě, že jde do té urny toho Kalouska a spol. hodit. A lidi ještě měli přemlouvat dědka/bábu, ať tam někoho takového hodí taky. Jsem jen pár let ze školy, ale tohle mě tehdy vysloveně urazilo - jak si nějací takoví fakani můžou myslet, že oni vědí všechno nejlíp? Ti starší mají sakra paměť a zkušenosti z minula, pamatují si co ten který politik dělal už před lety, jim nemusí nikdo radit. Když se ale na to politické spektrum dívám - je vůbec nějaká lepší alternativa nebo to vždycky bude prašť jak uhoď? Přijde mi, že beztak všichni hrabou hlavně pro sebe, ať už tam nahoře sedí kdokoliv...

18 Adelaine Monroe Sawyer | Web | 28. července 2011 v 22:17 | Reagovat

Náhodou, ty máš skvělé designy. Ne vážně. :D Fascinují mě, protože jsou prostě tak jednoduchý a stejně mají svoje kouzlo. :-D

19 PISTÁCIE | Web | 29. července 2011 v 18:31 | Reagovat

souhlasim s tebou.
dokonce kdyby si ten dopis fakt odeslala, tak by to byla naposta pecka, ale asi by si to neprecetl.ale kdo vi, ale i kdyby precetl, tak by neodepsal nic.. takze je to asi jedno.
ale jo, vystihla jsi to urco presne,

20 Monica Otmili | Web | 31. července 2011 v 10:41 | Reagovat

[16]: Souhlasím, že něco dobrého na nich bylo. Ne všecko, ale něco. Nevím, možná by se mohla ta demokracie trochu mírnit (např. zákaz volit osobám, které jsou na soc. dávkách a o zaměstnání nemají zájem, protože jim to takhle vyhovuje a když někdo slíbí zvýšení pro soc. slabé, koho asi bude takový člověk volit...)

21 LoveShy | Web | 1. srpna 2011 v 0:27 | Reagovat

Teda, smekam za to ze nejsi zticha a za to jak jsi to pravdive sepsala.. nemam co dodat, plne souhlasim, ale nevim, jestli je v nasich silach udelat vic nez jen napsat clanek.. bohuzel..

22 Kim | Web | 1. srpna 2011 v 22:35 | Reagovat

Souhlas, Awio! (Skloňuji, doufám, dobře?)
Razím heslo, že “nikdy lidé nebudou šťastní, dokud jiní budou sobečtí. A ani sobečtí lidé nejsou šťastní.“
Dokud se vláda neobnoví úplně, motáme se v nekonečném kruhu.. (Leda by snad přišlo zázračné osvícení mozků pánů politiků a dali by to do pořádku. Ale zázraky už existují jen v pohádkách...)

[17]: K několika posledním větám... Myslím, že ne všichni tam šli s úmyslem nahrabat si do svých kapes, ale nakonec “kdo chce s vlky býti, musí s nimi výti...“

PS, Krásný nový vzhled! :) Hodně se mi líbí menu zapracované do horního i dolního boxu. Pochvala! :)

23 Lištička | Web | 2. srpna 2011 v 7:08 | Reagovat

V zahraničí, kde jsou zpoplatněny vysoké školy, to tak funguje běžně - studenti si musí vzít půjčku (protože bez VŠ nejsi nic a potřebuješ minimálně titul Bc, aby ses na trhu práce uplatnila) a po dokončení studia ji splácí, někdy částečně vypomohou rodiče. Není to nic nového nebo neobvyklého a osobně si myslím, že to zdražování potřeba je, i když je mi to taky proti srsti. Ovšem státní dluh je potřeba zbrzdit, stejně ho jednou budeme muset splatit.

24 Lištička | Web | 2. srpna 2011 v 7:15 | Reagovat

Mimochodem ten závratný státní dluh je zásluha těch "skvělých" komunistů, za jejichž časů jsme náležitě a zdarma v rámci RVHP dotovali SSSR, sociálních demokratů a dalších jim podobných, kteří rozdávali peníze, které sami neměli. Takže ano, nebudu volit levici jen proto, že mi naslibuje hory doly, abych to nakonec stejně musela zaplatit. Ale to spousta lidí nechce vidět, ti prostě poběží za těmi, kteří jim dají výhody, a nebudou se starat, co bude za pár let.

25 Awia | Web | 2. srpna 2011 v 14:58 | Reagovat

Deset minut tu smolím odpovědi na komentáře, aby se mi to celé smazalo... Jak u debilů! Nebo bych spíš měla říct - jak v poslanecké sněmovně! :-D Tak znova...

[6]: julie: Jo, to jsem si taky říkala, ale jak to tak sleduji, začínám o tom těžce pochybovat...

[8]: Storyteller: Demonstrace (případně petice) je jediný způsob, jak občané mohou vyjádřit nesouhlas s vládou. Ta naše na to však nebere žádné ohledy a místo toho, aby se zamyslela nad tím, co dělá, tak vymyslí způsob, jak zamezit demonstracím ... Tudíž nám už nic jiného než státání převrat nezbývá.

[9]: Polgara: Poté je to jasné, jdeme bouřit!

[12]: MÍŠA: :-D Přesně...

[13]: Šňupálek: A já bych šla. Bohužel jsem od Prahy na opačné straně republiky a bouřit jinde než v Praze nemá smysl ... Vždyť oni pomalu ani neví, že nějaký Olomouc existuje.

[15]: Stella: Mít děti se v dnešní době těžce nevyplácí. Nejspíš také zůstanu bezdětná, jelikož budu mít co dělat, abych uživila sebe, pány politiky, vězně a naše snědé spoluobčany na sociálních dávkách...

[16]: Ilma: Podprůměrný dělnický plat 10 000? Dělám teď s ženami, které berou minimální mzdu a musí makat, kdežto chlap, který stejnou práci dělá dvakrát tak dlouho bere dvojnásobný plat. Ale máš pravdu. I s těmi deseti tisíci by to nepřežili. Vždyť je by zabila i cesta MHD.

[17]: evi: Ano, mladí lidé jsou nezkušení ... ale také musí ty zkušenosti někde získat. Každopádně doufám, že se tím alespoň naši spoluobčané poučili a příště tam nezvolí tu stejnou pakáž.

[18]: Adelaine Pierce: Děkuju. :)

[19]: PISTÁCIE: Nebudu to posílat... Co by se stalo? On by se nad tím akorát tak zasmál a já abych mu ještě dělala radost, ne?

[20]: Monica Otmili: Já myslím, že by páni politici neměli dostávat tolik peněz za nic, odebrala bych jim jejich třinácté, čtrnácté a já nevím kolikáté platy a zrušila odměny ... Oni si dle mého názoru nic takového nezaslouží. A jak dlouho trvalo, než se rozhodli vyšší zdanění pro bohaté? Stejně si to udělají tak, aby se to jejich peněženek nijak nedotklo.

[21]: LoveShy: Můžeme bouřit. Ale lidi jsou dnes shnilí zvednout své líné prdele a raději drží hubu a krok. A pak doma nadávají. Já už nechci doma nadávat, já chci něco dělat. Jelikož jsem však doslova a do písmene "nikdo", nejsem si jistá, zda je momentálně něco víc než jen jeden naštvaný článek v mé moci.

[22]: Kim: Jo, jo. Skloňuješ správně. :) A tohle, co se děje kolem nás, je bohužel krutá realita... Jinak děkuju. Taky jsem s ním (vzhledem) spokojená. :)

[23]: Lištička: Nemám nic proti zpoplatnění vysokých škol jako takovému... ale ať si to klidně zavedou. Jen ať nekradou peníze od lidí, co na to namejí. Protože přesně to se tady děje. A pokud všechno roste nahoru, tak ať se zvýší alespoň minimální mzdy, protože už teď s tím člověk nemá šanci vyjít... A ke komentáři číslo 24: netvrdím, že jsem pro komunisty, nezastírám a neomlouvám nic z toho, co udělali. Nežila jsem tu za té doby, nemohu srovnávat, ale naše demokraci se začíná pomalu ale jistě zvrhávat ve vládu bohatých, na které budeme brzy my, obyčjení občané, otročit. Jinak ... politici jsou pořád stejní. Naslibují hory doly a pak skutek utek. V našem státě si vážně nevybereš. Hlavně, že půjdeme s dobou ... Někteří si však neuvědomují, že starý systém nemůže změnit ze dne na den. Ano, reformy potřebujeme, ale ne ty, které nám páni politikové cpou.

26 Lištička | Web | 2. srpna 2011 v 20:10 | Reagovat

Jistě, starý systém nelze překopat "přes noc", jenomže tady kdykoliv se navrhne nějaké řešení, všichni začnou křičet, že víc platit nebudou a nemohou. A to podle mého názoru dělají i lidé, kteří na tom zas tak špatně s ohledem na finance nejsou. Minimální mzda je mizerná, souhlasím, taky platy učitelů jsou mizerné a ani ohodnocení lékařů neodpovídá míře jejich zodpovědnosti a nepostradatelnosti. Jenomže takhle to půjde donekonečna a vždycky se najde něco, nač si lze ukázat prstem, že to není ideální a bylo by třeba to zlepšit. Čím dřív začneme platit za chyby minulosti, tím dřív se jich zbavíme. V opačném případě to bude pokračovat dál a dál a důsledky budou nakonec mnohem horší, než si třeba dokážeme představit.
A další věc je to, že spousta lidí nepracuje, protože sociální dávky jsou dostatečně vysoké, aby z nich spokojeně vyžili, tak proč by se unavovali prací, když nemusejí? Tohle je špatně, ne snaha snížit zadlužení státu!

27 Awia | Web | 2. srpna 2011 v 21:05 | Reagovat

[26]: Lištička: Užnávám, že můj náhled na věc nejspíš zkresluje momentální finanční situace v naší rodině. Já vím, že nic není ideální a vždycky musí být někdo, kdo to za ostatní odnese. A taky netvrdím, že jejich snaha je špatná ... však ať se pokoušejí, já jim to neberu. Jen mi připadá, že jestli to tak půjde dál, tak budu na sociálních dávkách brzy taky. Vlasntě nebudu, mně by je neuznali. Já budu patřit mezi ty nezaměstnané, které prostě nikde nechtějí...
Hm, asi jsem tu neřekla všechno, co jsem chtěla, ale to je vlastně jedno. Já tomu přece nerozumím, že. :/

28 Lištička | Web | 3. srpna 2011 v 8:26 | Reagovat

Není důvod obávat se, že nás stát nechá pomřít hlady. Vždyť i kvůli třiceti korunám u lékaře se vedly dlouhé rozbroje. Což je další věc - neplacené zdravotnictví, obrovský moloch z dob komunismu, nikdo nechce opustit, protože je pohodlnější a výhodnější nechat za sebe platit stát. A kde vezme stát peníze? Z daní. V podstatě je úplně jedno, kde zůstanou určité úlevy a kde bude třeba platit víc, zaplatíme tak jako tak, jen těm hloupějším to třeba nedojde (tak rychle). Tvrdím, že dokud máme co jíst, kde bydlet a do čeho se oblékat - i kdyby to měl být na celou zimu jeden svetr - žádná nouze nám nehrozí. To jen moderní doba nás naučila pohodlnosti a nenažranosti, chceme pořád víc a víc, aniž bychom připustili, že je třeba také něco obětovat. Teď mluvím obecně o tom, co vidím kolem sebe. Na celém světě řádí hladomor, lidé žijí v nevyhovujících podmínkách a umírají na banální nemoci, protože oni jsou OPRAVDU chudí.
Netvrdím, že téhle problematice nerozumíš, nikdo nemá patent na rozum a já také vycházím jen ze svých zkušeností. O politiku se nezajímám, z médií se dovídám, co se děje "tam nahoře". Až zase budou volby, dej svůj hlas straně, o které si myslíš, že by mohla něco změnit. To je to nejmenší, co můžeš udělat :-)

29 Awia | Web | 3. srpna 2011 v 16:23 | Reagovat

[28]: Lištička: Zdravotnictví ... Ne, k tomu se vyjadřovat raději nebudu, ale máš pravdu, 30 korun nikoho nezabije. A ... ne, já k tomu už nic říkat nebudu. Ještě bych byla za tu hnusou a zlou, která v sobě nemá kouska citu. Pardon, že prožívám své vlastní tragédie a nestarám se o děti v Somálsku... (Eh, tohoto výlevu si raději nevšímat).
Ale už jsem si konečně vzpomněla na to, co jsem chtěla říct předtím (třikrát hurá)! Ještě k tomu státnímu dluhu ... Ano, každý ho máme, ano bylo by potřeba ho nějak snížit, ale jak má člověk splácet dluh státu, když je sám zadlužený?
A jak už jsem kdesi v komentáři předtím odpovídala, vážně nechápu, proč mám platit na věžně a na cikány... V base si nadsantadt nezaslouží (a když už ho chtějí, ať za něj sami platí) a cikáni by měli jít makat a ne vyřvávat na sociální úřad, jak jsou chudáčci utlačovaní. Lidi, co by chtěli pracovat, ale dostali se to "průseru" pak končí jako ožralci a nakonec jako bezdomovci na ulici, kdežto tito si hrabou za nic a rozkrádají kde co můžou. A abych nekřivdila, nejsou to jen cikáni. Pár takových "bílých" amantů taky znám.

30 Lištička | Web | 4. srpna 2011 v 11:26 | Reagovat

Nejlepší by bylo, kdyby žádné dluhy nebyly, nemuselo by se potom nic splácet ;) Jenomže v současné době už je takový trend dlužníků. Někdo si vezme půjčku, protože nemá na výběr a v konkrétní situaci je to jediné možné řešení, někdo aby měl na vánoční dárky, na dovolenou... Těžko se hledá cesta zpátky do kladných hodnot, když úvěrové smlouvy jsou sepsány fikaně a vždy výhodně pro banku. No to nic, finančnictví přenechám povolanějším. Sociální případy jsou přítěží, jo, a právem vzbuzují zášť, pokud ještě nechtějí pracovat, kradou a způsobují další problémy. Co ale s nimi? Jsme tolerantní společnost (nebo ji alespoň chceme, případně se jí snažíme být), nemůžeme ty lidi vaporizovat jen proto, že jsou na obtíž. Spravedlnost není a nebude. Nikdy. Ale můžeme se jí pokusit přiblížit.

31 Babe | E-mail | Web | 9. srpna 2011 v 18:03 | Reagovat

Z tohohle posranýho státu je nejlepší vypadnout, dokud to de. Celý svět se hroutí. Proč mi je čtrnáct a je pro mě tak těžké utýct někam daleko na sever a tam v klidu farmařit?

32 Dee | Web | 13. srpna 2011 v 20:11 | Reagovat

no já myslela (a pořád myslím) že je zabiju když se začalo mluvit o zrušení slev na dopravu pro studenty.. budu jezdit od září takřka přes celou republiku (i tak to hodlám dělat málo), a jako... vážně jsem si říkala, jestli si nekoupím kolo a nepošlapu pokaždý s tunovým báglem těch 281km.. 8-O  já se jako umím uskromnit, nekouřím, nepiju, oblečení si koupím dvakrát za rok v sekáči.. ale prostě tímhle tempem je ze mě za chvíli při dnešních cenách nemovitostí dvacetiletá žebračka co žije na chlebu a vodě, a to nepřeháním.. máma je státní zaměstanec takže ta už mi taky přispět nemůže, když jsme doma tří - já už si prostě říkám, že kreténi ve vězeních se maj líp, co jít vykrást pumpu..? :-?

33 Zmražená Opice | Web | 18. srpna 2011 v 8:56 | Reagovat

Výborný článek!
V poslední době mě nejvíc rozčílilo to zpoplatnění VŠ. Vždyť mladí lidé potřebují peníze, aby si mohli zařídit vlastní bydlení, založit rodinu, a ne aby až do důchodu spláceli dluh a pak... No, vlastně se důchodu už ani nedožijí, takže žádné pak nebude... A navíc už studování VŠ samo o sobě vyjde dost draho, studenti si musí platit ubytování, cestování...
Jsem pro pražsou defenestraci!

34 Skye H. | Web | 19. srpna 2011 v 14:54 | Reagovat

Já myslím, že lidi nikdy nebudou spokojený, ať je vláda jaká chce.

Nepopírám ale, že by rozhodně mohlo být i líp.

35 Vendy | Web | 28. srpna 2011 v 13:36 | Reagovat

[34]: Tohle už není nespokojenost lidí, tady už to hraničí s existenční krizí mnoha rodin. A že je Kalousek bezectný egoistický sobec a manipulátor, to je snad vidět. Nebo si myslíš, že ty jsi udělala svůj podíl státního dluhu přes sto dvacet tisíc? Brala sis někde půjčku, kterou jsi nesplatila? Nene, to je jeho dluh, jeho výsledek hospodaření a my jsme ti, kdo to budou platit... i když o tom placení se taky dá pochybovat, protože tady se další dluhy vytváří takovou rychlostí, že ani nestačíme zaplatit ten jeden a už máme navýšení o další tisíce.
Jo, a byl to Kalousek, ne já, a ne ty, kdo nakupoval předražené a nefunkční padáky nebo grippeny, které jsou zastaralé - a tyto zakázky nebyly ojedinělé. A rozhodně nebyly z jeho soukromé kapsy, takže ptát se, kde se ty peníze ztratily, ani nemusíme.

36 Vendy | Web | 28. srpna 2011 v 13:37 | Reagovat

Ještě ke článku samotnému - ano, souhlasím s tebou. Taky bych napsala podobný, nebo aspoň občas mě něco podobného napadá. Já sice už nestuduji a pracuji na živnosťák, ale jsem závislá na tom, kolik lidí mi přijde - a když nemají lidi peníze, tak mi nepřijdou, tudíž já taky nebudu mít peníze, ale musím platit inkaso, nájem, pojištění, jídlo a to ostatní. Kde vzít a nekrást? Nejsem Kalousek.

37 Awia | Web | 1. září 2011 v 13:50 | Reagovat

[30]: Lištička: Ale kdybychom nebyli "rozmlsaní" a nechtěli pořád víc než máme, tak bychom na dluh žít nemuseli. Jenže v tomto máš pravdu - dnes je bohužel trend žít na dluh - a lidé se něčeho neradi vzdávají a prostě nechtějí vidět, že pořizovat si novou sedačku je blbost, když na ni nemají a stará ještě slouží, a že na dovolenou vlastně jet taky nemusí... K tolerantní společnosti: ano, snažíme se o ni, ale i ta, tak jako všechno, má své hranice a nemůže donekonečna ustupovat. Přijde mi však, že někteří Romové (a jedná se bohužel o většinu z nich), ji dávno překročily míru uměrnosti a jelikož jsme nedokázali říct dosti jasně "STOP", půjde s nimi jen z kopce. Chtějí-li tu žít, ať pracují a nevyužívají sociálních dávek, které pak chybí tam, kde jsou doopravdy potřeba.

[31]: Babe: Protože mně je devatenáct a je to stejně těžké...

[32]: Dee: Já vlastně taky pořád šetřím a za nic nerozhazuji, ale stejně mě i tak chtějí oškudlit a to pomalu i o to, co nemám. A kreténi ve vězení se mají doopravdy líp. Navíc jsou to tvoje vydělané peníze, co jim platí stravu a střechu nad hlavou. Asi na tu pumpu půjdem spolu, co ty na to?

[33]: Zmražená Opice: No, abychom to pak v tom důchodě (který už stejně nebude) měli z čeho splácet, že...

[34]: Skye H.: S tím souhlasím. Ale nesouhlasím s tím, aby měli být oškubáváni ti, kteří už sami prostě nemají. Na druhou stranu se tu alespoň něco děje...

[35]: a [36]: Vendy: Kdyby si poslanci a jiní výše postavení lidé odpustili ty statisícové odměny za nic, tak by pro stát nějaké peníze možná zůstaly. Ale zkus jim navrhnout, aby se vzdali své druhé vily...

38 Lištička | Web | 8. září 2011 v 11:37 | Reagovat

[37]: Jenomže ani Romové se nebudou chtít vzdát svých sociálních dávek, stejně jako se někteří nehodlají vzdát luxusu a raději se zatíží hypotékami a půjčkami... Z toho bludného kruhu bude dost těžké najít cestu ven. A s Romy to budeme mít ještě těžké - oni totiž rádi ostatní osočují z rasismu, když na ně chtějí uplatnit nějaké pravidlo, které platí pro ostatní, ale jim se zrovna nehodí. Holt pozitivní diskriminace je v pořádku :-D

39 Awia | Web | 16. září 2011 v 22:38 | Reagovat

[38]: Lištička: Nikdy nebudeme úplně spokojení. A ustupovat se nebude chtít ani jedné straně. To je mi jasné už teď. Bohužel... Ale kdo by se chtěl něčeho vzdávat? Ano, diskriminace jen pokud jsou oni ti utlačovaní, to, že se karty začínají pomalu obracet už ale nikdo raději nevidí. Chudáčci...

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.